.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم توان پرداخت مهریه باعث وقوع قتل شد
سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که از همسرش جدا شده بود به دلیل عدم توان پرداخت مهریه نقشه شوم قتل پدر زن سابقش را کشید.
عدم توان پرداخت مهریه باعث وقوع قتل شد

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ حکمت‌الله شجاعی گفت: اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر متن ترساندن یک پیرمرد ۷۰ ساله به وسیله سلاح گرم به پلیس آگاهی استان واصل و بررسی جزئیات این خبر در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

 

وی افزود: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که داماد سابق متوفی به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسرش با نام برده دارای اختلاف بوده که این امر موجب شده تا داماد سابق به وسیله سلاح گرم مقتول را به قتل برساند.

 

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به متواری بودن قاتل افزود: با انجام اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر شد.

 

سرهنگ شجاعی در خصوص علت و انگیزه قاتل از انجام این جنایت گفت: متهم به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسر سابق خود و اختلافاتی که از گذشته با یکدیگر داشتند، این نقشه شوم را طراحی و متوفی را به قتل رسانده بود.

 

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: می‌توان بسیاری از جنایات و جرایم را با اندکی صبر و شکیبایی و کنترل عصبانیت پیشگیری کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.